۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 867440

باخت خانگی روز گذشته چلسی به برنتفورد، باعث برابری آن ها با بدترین رکورد خود در 30 سال گذشته آن هم در اولین فصل زیر نظر مالکان جدید، شد.

آبی ها در آستانه سقوط از لیگ برتر

به گزارش قدس آنلاین، توماس توخل و گراهام پاتر در این فصل به باشگاه چلسی آمدند و رفتند تا فرانک لمپارد سومین نفری باشد که این فصل روی نیمکت چلسی می‌نشیند و عهده دار وصل کردن تکه های این پازل بهم ریخته باشد هرچند، در حالی که بالاخره این فصل طولانی برای آبی های لندن، در حال پایان یافتن است همه چیز بدتر و بدتر می‌شود.

دربازی شب گذشته، گل به خودی سزار آزپیلیکوئتا برنتفورد را در موقعیت برتر قرار داد تا اینکه گل دقیقه 78 برایان امبومو حکم پیروزی آن ها را امضا کرد.

تیم لمپارد حالا 5 بازی پیاپی را با باخت سپری کرده که بدترین آمارشان در 30 سال اخیر در این زمینه است، آماری که در فصل 1993/94 وقتی که گلن هادل به عنوان مربی-بازیکن هدایت آبی ها را بر عهده داشت با 6 باخت پیاپی ثبت شد.

دوره کوتاه مدت حضور پاتر در چلسی با باخت خانگی 2-0 به استون ویلا در اوایل ماه آوریل به پایان رسید. برونو سالتور تنها یک بازی به عنوان مربی موقت هدایت چلسی را به عهده داشت که آن هم با نتیجه تساوی بدون گل مقابل لیورپول به پایان رسید و بعد این سمت را به لمپارد تحویل داد.

تیم لمپارد در پنج شکست متوالی اش تنها یکبار موفق به گشودن دروازه حریفان شده است و با این‌که حذف آن ها مقابل رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ بدیهی یود، باخت به ولورهمپتون، برایتون و برنتفورد نشان از ضعف آشکار این تیم در عمکرد توی زمین بازی دارد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.