رسانه‌های صهیونیستی به سفر وزیر خارجه ایران به لبنان و حضور در نوار مرزی میان این کشور و سرزمین های اشغالی واکنش نشان دادند.

واکنش رسانه‌های صهیونیستی به سفر «امیرعبداللهیان» به لبنان

قدس آنلاین: رسانه‌های صهیونیستی به سفر «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امورخارجه ایران به مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان دادند.

شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد: امیر عبداللهیان در سفر خود به مرز لبنان خواست که با توجه به تحولات منطقه، ما را تحت  فشار قرار دهد.

سایت صهیونیستی  i۲۴  نیز  اعلام کرد که اقدام وزیر خارجه ایران و حضور در مرزهای مشترک میان اسرائیل و لبنان  دارای پیام‌های سیاسی و نظامی است.  وزیر خارجه ایران نه تنها در این منطقه مرزی حضور یافته؛ بلکه عکس‌های مختلفی نیز در این منطقه گرفته است.

بر اساس گزارش این سایت صهیونیستی، این اقدام  وزیر خارجه ایران  یک واکنش به حضور «ایلی کوهن» وزیر خارج اسرائیل در نزدیکی مرزهای مشترک میان ترکمنستان و ایران  محسوب می شود.

حسین امیرعبداللهیان در سفر خود به لبنان، در «جبل‌العامل» و منطقه مرزی لبنان و فلسطین اشغالی حضور یافت.

وزیر امور خارجه کشورمان چهارشنبه  به لبنان سفر کرد. وی طی این سفر با سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، «عبدالله بوحبیب» وزیر خارجه لبنان، «نجیب میقاتی»  نخست‌وزیر دولت موقت لبنان و «نبیه‌بری» رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و از جمله تحولات فلسطین اشغالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار، دبیرکل حزب الله لبنان را در جریان آخرین مواضع کشورمان پیرامون تحولات اوکراین، افغانستان، وضعیت اروپا، سودان، فلسطین و همچنین همکاری ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی و نگاه ایران به چگونگی لغو تحریم‌ها قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.