بیش از ۱۶۰ هزار صهیونیست در هفدهمین شنبه متوالی در تل‌آویو علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

تظاهرات بیش از ۱۶۰هزار اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که برآوردها حاکی از آن است که دست کم ۱۶۲ هزار نفر در تظاهرات عصر روز شنبه علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی مشارکت داشته‌اند.

هزاران نفر از صهیونیست‌ها در دیگر شهرهای فلسطین اشغالی نیز در هفدهمین شنبه پیاپی در تظاهرات علیه طرح اصلاحات سیستم قضایی نتانیاهو شرکت کردند.

تظاهرات بیش از ۱۶۰هزار اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو +فیلم

این تظاهرات در حالی برگزار می‌شود که پنجشنبه گذشته ده‌ها هزار نفر از حامیان صهیونیست و تندروی کابینه «بنیامین نتانیاهو» به خیابان‌ها آمدند و از طرح جنجالی اصلاحات قضایی که حمایت کردند.

طبق گزارش پایگاه خبری «عربی۲۱»، وضعیت دوقطبی حاصل‌شده از طرح اصلاحات قضایی بر سرزمین‌های اشغالی حاکم است و حامیان نتانیاهو با آمدن به خیابان‌ها به دنبال آن هستند تا موازنه قدرت را به کابینه بحران زده او بازگردانند؛ در حالی که منتقدان و معارضان همچنان معتقدند این طرح نظارت قانونی برفعالیت‌های کابینه را از بین خواهد برد.

اعتراضات علیه طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو برای بیش از سه ماه تداوم یافته و سرزمین‌های اشغالی را برای هفدهمین هفته متوالی به صحنه درگیری معارضان و حامیان کابینه تبدیل کرده است. از زمان اعلام این طرح تاکنون تل آویو و سایر شهرک‌های اشغالی هر شنبه شب شاهد تجمعات صهیونیست‌های منتقد برنامه‌های کابینه نتانیاهو است و رهبران معارض نیز به برنامه‌های خود علیه نتانیاهو ادامه می‌دهند.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.