مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: مهلت ارسال اثر به نخستین همایش بین‌المللی علمی پژوهشی مبتنی بر سیره و معارف رضوی با محوریت حکمرانی اسلامی در این استان تمدید شده است.

مهلت ارسال اثر به همایش بین‌المللی سیره و معارف رضوی ایلام تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، علی هوشمند اظهار داشت: این همایش در استان‌های سراسر کشور با محورهای مختلف برگزار می‌شود که در استان ایلام موضوع حکمرانی اسلامی تعیین شده است.

وی با ذکر اینکه این همایش برای نخستین بار و با موافقت بنیاد بین المللی فرهنگی، هنری امام رضا (ع) برگزار می شود، افزود: در جهت افزایش حضور هرچه بیشتر شرکت کنندگان مهلت ارسال اثر به این همایش تا ۳۱ تیرماه تمدید شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: علاقمندان جهت شرکت در این همایش علمی پژوهشی با مراجعه به آدرس http://portal.shamstoos.ir/login.axd می توانند آثار خود را بارگذاری کنند.

هوشمند تاکید کرد: آیین اختتامیه این همایش و معرفی نفرات برتر و تقدیر از آنان مردادماه امسال در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در پیام رسان ایتا به آدرس ilamhonari@ مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.