کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش ها تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت و در روزهای پنج شنبه و جمعه به اوج خود می رسد و به جز نواحی جنوبی، تمام استان را در بر می گیرد.

بارش باران تا اواخر هفته در خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش قدس خراسان، زهرا عنایتی اظهار کرد: بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، با افزایش ابرناکی آسمان، بارش های پراکنده باران استان را فرا می‌گیرد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: این بارندگی ها بیشتر در نواحی شمالی و غربی خراسان رضوی خواهد بود که در نواحی کوهستانی احتمال بروز آذرخش و تگرگ دور از انتظار نخواهد بود.

وی اظهار کرد: همچنین طی این مدت وزش باد، در نواحی جنوبی و بادخیز استان ادامه خواهد داشت و در روز سه شنبه احتمال کاهش دید و بروز خسارت در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

عنایتی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته، فریمان و سرخس به ترتیب با ۱۲ و ۳۷ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۷ تا ۳۲ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: دمای فعلی مشهد ۲۷ درجه سلسیوس است که بنا بر تحلیل مدل های هواشناسی، امروز دمای هوا در این کلانشهر تا ۳۰ درجه بالا خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.