استاندار لرستان گفت: بانک‌های عامل موظفند طی ۲ ماه نسبت به تعیین‌تکلیف واحدهای تملک‌شده این استان اقدام کنند.

مهلت ۲ ماهه استاندار لرستان به بانک‌های عامل/ واحدهای در تملک تعیین‌تکلیف شود

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد زیویار ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان با اشاره به اینکه این استان به‌عنوان پایلوت ستاد تسهیل کشور انتخاب‌شده است، اظهار داشت: ستاد تسهیل همیشه منشأ اثر بوده و با انتخاب لرستان به‌عنوان پایلوت، بخش عمده‌ای از مشکلات واحدهای نیمه‌تعطیل و تعطیل برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از انتخاب لرستان به‌عنوان پایلوت، تقویت واحدهای تولیدی فعال این استان بوده است، افزود: طرح‌های تولیدی لرستان آمایش‌ شده‌ است و برای رفع مشکلات نیز اولویت‌بندی می‌شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه اقدامات و فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، جهاد در صنعت بوده و مصداق بارز مدیریت جهادی است، عنوان کرد: یکی از مشکلات واحدهای تولیدی غیرفعال این استان بدهی‌های بانکی است که در برخی موارد باعث واگذاری مالکیت واحد به بانک عامل شده است.

وی با اشاره به ستاد تسهیل تصمیم‌گیری در ستاد تسهیل برای واحدهای صنعتی لرستان بیان کرد: آمایش لازم در مورد این واحدها انجام‌ شده است و بانک‌های عامل موظف هستند طی 2 ماه نسبت به تعیین‌تکلیف این واحدها اقدام کنند.

زیویار با بیان اینکه هشت مصوبه برای حمایت از واحدها مطرح‌شده است، گفت: این مصوبات با همراهی بانک‌ها و دستگاه‌های عامل تصویب‌شده‌ و شامل هیئت حمایت از واحدهای تولیدی، تملک بانک‌ها و اقاله است که موردبررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.