مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: افزون بر سه هزار و ۶۹۸ هکتار از حریم و بستر رودخانه ها در این استان از سال ۱۳۹۰ تاکنون آزادسازی شده است.

حریم افزون بر سه هزار هکتار از رودخانه‌های خراسان رضوی رفع تصرف شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد رضا صادقی اظهار کرد: صیانت از حریم و بستر رودخانه ها ضروری است که این موضوع با جدیت در استان خراسان رضوی پیگیری می شود.

مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به رسیدگی و صدور رای الکترونیکی ۱۵۰ پرونده مربوط به تعیین حد بستر و حریم رودخانه‌ها طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: مطابق آیین نامه مربوط به تعیین حد بستر و حریم رودخانه ها، یکی از وظایف مهم رسیدگی و پاسخ گویی به موقع و دقیق به اعتراضات مربوط به تعیین حد بستر و حریم رودخانه ها است.

وی بیان کرد: با الکترونیکی شدن روند صدور و رسیدگی به پرونده های بستر و حریم رودخانه ها با هدف تسهیل در کار ارباب رجوع، این فرآیند در مدت کوتاهی انجام می شود.

صادقی تصریح کرد: تحولات انجام شده منجر به رسیدگی یک هفته ای به پرونده ها شده و در این راستا از ابتدای سال گذشته تعداد ۱۶۰ پرونده به دبیرخانه کمیسیون ماده سه رسیده که تعداد ۱۵۰ پرونده منجر به صدور رای شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.