تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام‌حذفی، گل‌گهر را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کرد و به نیمه‌نهایی رسید.

جشن پنجمین پیروزی پیاپی شاگردان گل‌محمدی با طعم صعود

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام‌حذفی، از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی با قضاوت وحید کاظمی آغاز شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

شاگردان یحیی گل‌محمدی جام حذفی را با برتری در ضربات پنالتی در مقابل ون‌پارس شروع کردند و موفق شدند در مرحله قبل سپاهان را با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کرده و به جمع ۸ تیم نهایی صعود کنند.

در مقابل گل‌گهر که جام را با هدایت امیرقلعه‌نویی آغاز کرده بود موفق شد در اولین دیدار با برتری ۲ بر یک مس‌شهربابک را مغلوب کند و در آخرین دیدار تحت هدایت قلعه‌نویی در مرحله قبلی با نتیجه یک بر صفر فولاد را از پیش‌رو برداشت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۵: ارسال دانیال اسماعیلی‌فر به مهدی ترابی رسید و ضربه این بازیکن در شرایط نامتعادل در دهانه دروازه به شکل خطرناکی از مقابل عیسی آل کثیر و وحیدامیری عبور کرد.

دقیقه ۱۵: فرصت ضد حمله خطرناک پرسپولیس با تکل آرمین سهرابیان روی پا علی نعمتی راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸: ارسال سعید صادقی با ضربه سر وحید امیری همراه شد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: حرکت سعید صادقی در محوطه جریمه گل گهر و ارسال این بازیکن به دست آرمین سهرابیان برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۳۱: محسن فروزان قبل از ضربه مهدی ترابی قصد داشت با حرکات خود تمرکز ترابی را از بین ببرد اما مهدی ترابی موفق شد بر خلاف جهت حرکت او توپ را به گل تبدیل کند.

دقیقه ۳۸: حمله خطرناک گل‌گهر با حرکت انفرادی رضا شکاری با ضربه سر فرجی راهی کرنر شد.

دقیقه ۱+۴۵: پاس در عمق زیبای مهدی ترابی به عیسی آل‌کثیر رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک با محسن فروزان موفق شد با ضربه‌ای زیبا دروازه گل‌گهر را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه ۵۲: ارسال محمدرضا حسینی از روی یک ضربه شروع مجدد با ضربه سر رضا شکاری در حالی که علیرضا بیرانوند تنها نظاره‌گر این توپ بود به گل تبدیل شد.

دقیقه ۵۴: ارسال خطرناک مهدی ترابی با ضربه سر وحید امیری همراه شد که محسن فروزان با یک واکنش زیبا توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و در برگشت ضربه مرتضی پورعلی‌گنجی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷: مهدی ترابی در محوطه جریمه گل‌گهر سرنگون شد اما داور این دیدار خطای شبیه‌سازی ترابی را اعلام کرد و این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۸۷: ضربه محکم و ناگهانی علی اصغر عاشوری به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید و شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند پنجمین برد پیاپی خود در سال جدید را با طعم صعود به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی جشن بگیرند و حالا به رویای کسب جام دوگانه نزدیک‌تر شده باشند.

تیم داوری: وحید کاظمی، حسن ظهیری، دانیال باشنده و سعاد وفاپیشه/ ناظر: رضا سخندان

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی(سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی(محمد عمری)، عیسی آل کثیر(لئاندرو پریرا)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب گل‌گهر:

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری(بهنام برزای)، علی اصغر عاشوری، رضا شکاری(وسلی گومز)، سید محمدرضا حسینی، مسیح زاهدی، شایان مصلح، امین پورعلی(محمد خدابنده‌لو) و اریک باگناما (یونس شاکری)

سرمربی: سعید الهویی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.