نگاهی به برنامه ریزی هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر مشخص می‌کند این همه جاروجنجال برای همزمان نبودن بازی های تیم های مدعی بی دلیل است.

قطعاً می‌توان بازی پرسپولیس و استقلال را همزمان برگزار کرد

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای اخیر موضوع برگزاری دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر به سوژه اول رسانه‌های ورزشی تبدیل شد.

باشگاه‌های استقلال و سپاهان در اعتراض به برنامه ریزی مسابقات هفته بیست و هشتم این موضوع را به شکل رسمی‌با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ در میان گذاشتند.

بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال اولین کسی بود که در گفت و گو با خبر ورزشی نسبت به این موضوع واکنش نشان نشان داد و با طرح بحث حساسیت امتیازهای سه تیم بالای جدول و مسابقات سپاهان، پرسپولیس و استقلال خواستار برگزاری دیدارهای همزمان در هفته بیست و هشتم شد. ضمن اینکه پیش از این نیز منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر اعلام کرده بود سه هفته پایانی لیگ برتر قطعاً به صورت همزمان برگزار می‌شود.

اما با نگاهی دوباره به دیدارهای این هفته (بیست و هشتم) مشخص می‌شود تیم های استقلال و پرسپولیس که هر دو در تهران بازی دارند هیچ مشکلی بابت میزبانی و برگزاری بازی همزمان نخواهند داشت.

تیم استقلال در استادیوم آزادی میزبان صنعت نفت آبادان است و تیم پیکان نیز که میزبان هفته ۲۸ پرسپولیس است در ورزشگاه دستگردی میزبان شاگردان یحیی گل محمدی خواهد بود. از این رو منعی برای همزمان برگزار شدن بازی این دو تیم وجود نخواهد داشت.

بعضاً گاهی پیش از این برنامه لیگ به گونه ای رقم می‌خورد که تیم های استقلال و پرسپولیس در این هفته های پایانی همزمان در تهران نمی‌توانستند میزبانی خود را در استادیوم آزادی برگزار کنند اما حالا که تیم استقلال و صنعت نفت آبادان در آزادی و پیکان با پرسپولیس در یکی دیگر از استادیوم های اصلی تهران بازی دارند سازمان لیگ با جلو کشیدن برنامه تیم پرسپولیس و برگزاری آن در روز جمعه و یا به تعویق انداختن ۲۴ ساعته بازی استقلال و بردن بازی از روز جمعه به شنبه شانزدهم اردیبهشت به راحتی میتوان حساسیت‌ها را از بین برد و لااقل بازیهای سه تیم صدر جدولی که به ترتیب با امتیازات ۵۷، ۵۶ و ۵۵ امتیاز در تعقیب یکدیگر هستند را به صورت همزمان برگزار کرد.

لازم به یادآوری است؛ طبق برنامه اولیه اعلام شده تیم استقلال روز جمعه هفته جاری در تهران میزبان صنعت نفت است. تیم سپاهان در شهر نفت مسجد سلیمان مهمان تیم فوتبال این شهر خواهد بود و پرسپولیس روز شنبه آینده باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود.

یادآور می‌شود؛ جابجایی ۲۴ ساعته این دیدارها در شرایطی که نه اردوی تیم ملی برگزار میشود و نه رقابت های دیگری اعم از جام حذفی در این مدت نداریم این موضوع به سادگی قابل حل شدن است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.