مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: صنایع استان مرکزی در صورت سرمایه گذاری در حوزه آب شامل تخفیف مالیاتی می شوند.

صدور تخفیف مالیاتی برای صنایع  سرمایه گذار استان مرکزی در حوزه آب

به گزارش قدس آنلاین، عباسی با اعلام این خبر اظهار داشت: استان مرکزی به عنوان قطب صنعتی کشور و حضور بالای صنایع می‌تواند الگویی برای، مشارکت و سرمایه گذاری خیرین در زمینه تامین آب آشامیدنی به ‌ویژه در مناطق محروم روستایی قرار گیرد.

وی افزود: براساس (تبصره۸، بند ص) قانون بودجه سال۱۴۰۲ کل کشور در بخش آب، کشاورزی و محیط زیست فعالیت‌های مربوط به خیرین آبرسان مشمول معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

این مدیر حوزه آب و فاضلاب ادامه داد: با مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در سال ۱۴۰۲ کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین در طرح‌های آبرسانی روستایی با تایید وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت و پتانسیل خوب صنایع در استان مرکزی اظهار داشت : با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار که جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز ، شرایط جهش ، در آبرسانی روستایی مهیا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.