۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 869593

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان از اجرای ۲۳۵ رزمایش «خدمت متعالی» برای اصلاح شبکه‌های توزیع برق در این استان خبر داد.

اجرای ۲۳۵ رزمایش «خدمت متعالی» در سمنان

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی کرمی، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: به‌منظور اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق در استان سمنان، تاکنون ۲۳۵ رزمایش خدمت متعالی در نقاط مختلف استان سمنان به اجرا درآمده است.

وی گفت: با شناسایی شبکه‌های قدیمی و عارضه دار و همچنین دریافت هوشمند اطلاعات از وضعیت شبکه برق، سناریوی لازم برای اجرای رزمایش برنامه‌ریزی و با بسیج نیروی انسانی، تجمیع امکانات و تجهیزات، به‌صورت جهادی- ضربتی حجم گسترده‌ای از خطوط برق‌رسانی بهسازی و بازسازی می‌شوند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: ۱۷ رزمایش انجام‌شده در سال گذشته در حالی صورت پذیرفته که شاخص سالانه تعریف‌شده شرکت توانیر برای این مهم ۱۲ مورد برای یک سال است.

وی با عنوان اینکه علاوه بر رزمایش‌های جهادی در سال گذشته، در ۱۰ نقطه از استان به‌صورت هم‌زمان رزمایش هفته پدافند غیرعامل برگزار شده است، افزود: تست و ارزیابی ۱۹۶ مولد برق اضطراری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به‌ویژه در مراکز حساس نظیر مراکز درمانی انجام تا در دوران پیک بار سال ۱۴۰۲ در ارائه خدمت‌رسانی به مردم شریف استان با محدودیتی مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: تیم عملیاتی شرکت در مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق شمال شرق کشور که به میزبانی استان خراسان رضوی انجام‌شده و موفق شد وظایف محوله را به نحو احسن به انجام برساند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.