ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از بازی گفت که او از مشکلات تیمش خسته شده است

ساپینتو، مایوس و عصبانی: این نتیجه هم عادلانه نبود

به گزارش قدس آنلاین، استقلال در روزی که میزبان صنعت نفت انتهای جدولی بود، نتوانست به امتیازات کامل این مسابقه دست پیدا کند و آبی ها در کمال شگفتی و ناباوری، با نتیجه تساوی یک – یک متوقف شدند تا عملا شانس قهرمانی این تیم از دست برود.



ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی گفت: در نیمه اول کیفیتی که همیشه داشتیم را ارائه نکردیم، اما با این وجود دو سه موقعیت گلزنی داشتیم و قبل از پنالتی که برایمان گرفتند، یک پنالتی دیگر (خطا روی قایدی) نیز داشتیم. من فکر می کنم ما تیمی هستیم که همه کارمان را انجام می‌دهیم و تمام زحماتمان را می کشیم، اما تیممان کمی خسته شده است.

* بازیکنان ماشین نیستند
ما در ماه‌های گذشته مشکلات زیادی داشتیم و تصمیم آخر و شدت عملی که باید داشته باشیم و تحرکی که باید داشته باشیم را نداشتیم. مثل دیدار با پارس جنوبی جم، ولی باید بپذیریم که بازیکنان ماشین نیستند.

* به تیمم افتخار می کنم
من هم از مشکلاتی که در ماه‌های گذشته داشتیم، خسته هستم. بعضی وقتها راحت نیست که با انرژی، تمرکز و فکر مثبت بمانیم تا تصمیمات خوب بگیریم. ولی به تیمم خیلی افتخار می کنم. آنها تلاش زیادی کردند و سختی کشیدند. مشکلاتی داریم که هنوز هم وجود دارد. این برای بازیکنان راحت نیست که با وجود مشکلات، چیزی که هستند را بازی کنند.

* نتیجه ناعادلانه بود، گل رقیب آفساید بود
به عقیده من در نیمه دوم بهتر شدیم و با حریفی بازی کردیم که می‌خواستند امتیاز بگیرند. بازی آنها طبیعی بود، چون نمی خواستند سقوط کنند. می دانستیم که منتظر ضدحمله بودند. ولی فکر کنم دوباره نتیجه ناعادلانه رقم خورد. در تصاویری که از گل صنعت نفت هست، مشخص است آفساید بود. سه توپ به تیر دروازه زدیم. این یک واقعیت است که بخاطر مسائلی که گفتم، بازی خیلی عالی و فوق‌العاده‌ای نداشتیم و واقعیت این است. ولی آنقدر تلاش کردیم که بازی را ببریم. 

* الآن رویای قهرمانی خیلی خیلی سخت شد
خیلی حیف شد این بازی را مساوی کردیم، چون این رؤیا داریم که قهرمان شویم و الان خیلی خیلی سخت شد. ولی همه چیز اوکی است و به کارمان ادامه می دهیم و باید ببینیم در بازی بعدی چه اتفاقی می‌افتد.

* عواقب و تبعات ماه های قبل را می بینیم
بیشتر از نتیجه، عواقب و تبعات ماه‌های گذشته را می‌بینیم. بازیکنان ما جنگنده هستند و همه تلاش کردند و زحمت کشیدند، ولی بعضی وقت ها این راحت نیست که بخاطر مشکلات، شما تصمیم خوب بگیرید و ذهنیت عالی برای تصمیم‌گیری داشته باشید.

* یامگا بازیکن مهمی است ولی نمی خواهم بهانه بیاورم
غیبت یامگا؟ طبیعی است کوین بازیکن بسیار مهمی است. نمی‌خواهم از بهانه استفاده کنم، همه در تیم ما مهم هستند. بازیکنان فوق‌العاده‌ای داریم که کیفیت و روحیه خیلی بهتری دارند و در تصمیمات آخرشان سرحال هستند، ولی وقتی سه چهار بازیکن داریم که در سطح همیشگی خودشان نیستند و به همین خاطر کار سخت می‌شود. 

* حریف اصلیمان، ذهن خودمان است
حریف اصلی ما در حال حاضر، ذهن خودمان هستیم و باید به تلاش کردن ادامه دهیم. قهرمانی سخت شده است، ولی هنوز شانس داریم، همینطور برای جام حذفی. در صحبتی که با مسئولان باشگاه داشتم خواسته‌ام که مشکلات هر چه زودتر برطرف شود، چون همه خسته هستند و بازیکنان مشکلات زیادی دارند. در این ماه می‌توان خیلی از مسائل را حل کرد، ولی یک روزه سخت است.



* از هواداران تشکر می کنم
هواداران استقلال؟ از هوادارانمان تشکر می کنم. با وجود اینکه نتیجه خوبی نداشتیم، ولی همیشه تیم را حمایت کردند. از آنها تشکر می کنم که همیشه حامی تیم بودند. خیلی حیف شد که نتوانستیم بازی را ببریم. آنها استحقاق دیدن پیروزی استقلال را داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.