رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان خبر داد.

آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمد باقرزاده  رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با اعلام خبر آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۵خرداد در هرمزگان اظهار کرد: در این مرحله، مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران و برادران بالای ۱۸ سال است که با محوریت بقاع متبرکه و امامزادگان واجب التعظیم انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در چهار بخش اجرا می شود، اعلام کرد : بخش نخست آوایی انفرادی است که شامل حفظ « ۵، ۱۰، ۲۰»جزء قرآن کریم و قرائت ترتیل، دعا خوانی، اذان و ابتهال می باشد. بخش گروهی شامل مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم، بخش معارف عمومی شامل ترجمه سوره سوره های یاسین و الرحمن و در بخش معارف تخصصی نیز معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه است.

علاقمندان به قرآن کریم می توانند جهت ثبت نام (آوایی، گروهی، معارف عمومی و معارف تخصصی) از تاریخ ۱۶ اردیبهشت لغایت ۱۵خرداد به درگاه www. quraniran. IR مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.