۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 870438

فرمانده انتظامی کاشان از کشف ۳ دستگاه خودروی شوتی که در زمینه حمل قاچاق کالا فعالیت می‌کنند و کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال خبر داد.

توقیف خودروهای شوتی در کاشان

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ ایرج کاکاوند  اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان، در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای ورودی به شهر کاشان، به ۳ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه بررسی صورت گرفته حاکی از فعالیت خودروهای مذکور در زمینه حمل کالاهای قاچاق بود افزود: مأموران در بازرسی انجام شده هزار و ۲۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی، ۳۳ عدد بلندگو، ۴۲ ثوب لباس و ۳۲۰ عدد کفش زنانه و بچه گانه که فاقد مدارک گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه را ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۳ نفر دستگیر و به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار هاشمی فر از عزم راسخ پلیس برای شناسایی و برخورد قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم خبر داد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه گزارش و اطلاعاتی در این زمینه دارند مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.