۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 870698

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال پیش از بازی با صنعت نفت از سفر هفته جاری به دبی خبر داد.

استقلال _ مهدی قایدی، قرارداد تمدید می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست باشگاه استقلال خطاب به خبرنگاران گفته بود، زودتر برای سفر به امارات برنامه ریزی کرده بود اما مصیبت پیش آمده برای یکی از کارکنان موجب شد تا سفر به امارات را به هفته پیش رو موکول کند.

برنامه اصلی سفر حجت کریمی به امارات دیدار با مدیران شباب الاهلی برای تمدید حضور مهدی قایدی در استقلال فصل بعد است. باشگاه استقلال بعد از دریافت وام از بانک شهر بدهی به این باشگاه اماراتی را پرداخت کرد و حال حجت کریمی دست پر می رود تا در نشست با مدیران باشگاه اماراتی حضور مهدی قایدی در تیم استقلال را به عنوان بازیکن قرضی تمدید کند.

هر چند مهدی قایدی در دو سه بازی اخیر استقلال موفق به گل زنی برای تیم آبی نشده اما فصل موفقی را سپری کرده است.او زننده 9 گل برای تیم استقلال در لیگ برتر بوده و موقعیت گل های خوبی را هم برای هم تیمی هایش ایجاد کرده و خیلی از پنالتی های به دست آمده برای استقلال به خاطر خطاهایی بوده که روی او رخ داده است.

شباب الاهلی در ابتدای فصل با نظر سرمربی تیم مهدی قایدی را در لیست خروج قرار داد و از بین تیم های خواهان با نظر مهدی قایدی تصمیم گرفت، رضایتنامه این بازیکن را برای حضور در تیم استقلال صادر کند. در غیاب مهدی قایدی شباب الاهلی در لیگ برتر امارات فصل موفقی را سپری کرد و شب گذشته هم موفق شد قهرمانی اش را جشن بگیرد و به نظر در بهترین فرصت حجت کریمی برای تمدید قرارداد مهدی قایدی در تیم استقلال راهی امارات می شود. به نظر مهدی قایدی هم به ادامه حضور در تیم استقلال راضی است، چرا که این حضور بار دیگر می تواند وی را به تیم ملی نزدیک کند و شانس بازی در جام ملت های قطر را به وی بدهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.