وزنه‌بردار دسته 81 کیلوگرم کشورمان گفت: در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مدال طلا رسیدم اما از وزنه‌هایی که زدم راضی نیستم.

سلطانی: قهرمان شدم اما از وزنه‌هایی که زدم راضی نیستم

به گزارش قدس آنلاین، حسین سلطانی بعد از کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: درست است موفق شدم در این دوره از رقابت‌ها قهرمان شوم، اما از وزنه‌هایی که زدم راضی نبودم چراکه وزنه‌های کمی را زدم. در حرکت یک ضرب هم که وزنه از دستم افتاد بی‌دقتی خودم بود. من در تمرینات خودم بیشتر از این وزنه را هم زده بودم. در حرکت 2 ضرب هم به دلیل وزنه‌هایی که حریف قزاقستانی از دست داد به لحاظ گرم کردن دچار مشکل شدم. این‌ها همه اتفاقات است و در مسابقات پیش می‌آید، ولی با همان وزنه اولم که 184 کیلو بود توانستم مدال طلا را از آن خود کنم.

وی افزود: من در مسابقات رکوردگیری قبل از این پیکارها در 2 ضرب 198 کیلو را بالای سرم بردم و مشکلی هم نداشتم. بعد از آن که 184 کیلو را بالای سر بردم جلوی خودم حریفی نداشتم، نفس کم آوردم و در وزنه‌های بعدی هم 195 و هم 196 از دستم افتاد. قطعاً اگر جلوی من حریفی بود و می‌توانستم تمرکز خوبی داشته باشم و وزنه‌های بهتری را بزنم. در واقع وقتی در وزنه اول مدال طلایم قطعی شد آن شور و هیجان را دیگر در ادامه نداشتم و پس از آن هم با توجه به نداشتن استراحت اتفاقات بعدی رقم خورد.

سلطانی در خصوص عذرخواهی خود از سرمربی تیم ملی برای عملکردش، گفت: این عذرخواهی به این دلیل بود که من عملکردی را که در تمرینات داشتم خیلی بهتر از این‌ها بود و باید بهتر از این‌ها ظاهر می‌شدم. در این دوره از رقابت‌ها آماده‌ترین بدن را داشتم. تمام تلاشم را می‌کنم تا در مسابقات آینده بهترین نتایج را کسب کنم و جواب زحمات کادر فنی را بدهم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.