سخنگوی حماس هشدار داد که این جنبش به جنایت‌های اسرائیل در حق نوار غزه پاسخی در حجم آن جنایت‌ها خواهد داد.

حماس: پاسخی در حجم جنایت‌های اسرائیل خواهیم داد

به گزارش قدس آنلاین، حازم قاسم، سخنگوی حماس در مصاحبه با اسپوتنیک هشدار داد که حماس به جنایت‌های اسرائیل در حق نوار غزه پاسخ خواهد داد و پاسخ یکپارچه خواهد بود.

قاسم تصریح کرد: اشغالگر جنایت گسترده‌ای را مرتکب شد که به زنجیره جنایت‌هایش در حق مردم فلسطین افزوده می‌شود. بامداد امروز مناطق غیرنظامی را در نوار غزه هدف قرار داد که منجر به کشته شدن چندین تن شد که بیشترشان از کودکان و زنان و غیرنظامیان و برخی از فرماندهان مقاومت بودند.

وی افزود: اشغالگر اسرائیل همچون سابق با بی‌توجهی به تمامی میانجی‌گری‌هایی که برای آتش بس صورت گرفته بود، عمل کرد. اسرائیل فلسطینی‌ها را در تمامی مناطق حضورشان چه در کرانه باختری و نوار غزه و قدس و در داخل اراضی اشغالی هدف قرار می‌دهد. هفته گذشته اسیر خضر عدنان به شهادت رسید و سپس سه تن از گردان‌های قسام در نابلس و طولکرم و یکی از جوانان فلسطینی در داخل خط سبز به شهادت رسیدند.

قاسم عنوان داشت: جنایت‌های اسرائیل نشان می‌دهد که این دولت تصمیم تشدید تجاوزات علیه مردم فلسطین را دارد. ما از زمان به قدرت رسیدن دولت نتانیاهو با حضور شخصیت‌های تندرو هشدار داده بودیم که آغازی برای تشدید تنش میدانی گسترده است و این چیزی است که در حال حاضر رخ می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.