رئیس دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که در حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۱۱ واحد مسکونی به طور کامل تخریب شد.

رژیم صهیونیستی ۱۱ واحد مسکونی را در غزه تخریب کرد

به گزارش قدس آنلاین، سلامه معروف روز سه شنبه اضافه کرد: رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه با ۵۰ جنگنده، پهپاد و بالگرد به رفح و غزه حمله کرد.

وی افزود: در این حمله ده ها بار منازل مسکونی، زیرساخت های عمومی، زمین های کشاورزی و مناطق مختلف بمباران شد.

بامداد امروز (سه شنبه) هواپیماهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۳ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به جنایت بامداد امروز سه‌شنبه صهیونیست‌ها در غزه و شهادت ۱۳ فلسطینی در این جنایت در پیامی خطاب به رژیم اسرائیل تاکید کرد که باید آماده تاوان دادن این جنایت باشد.

در بیانیه اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین آمده است: امروز برای جمعی از شهدا اعم از فرماندهان، کودکان و زنانی که در اثر تجاوزات خائنانه صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند و در رأس آنها سه تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به نام‌های «جهاد الغانم»، «خلیل البهتینی» و «طارق عزالدین» سوگوار هستیم.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است: اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن عزاداری برای شهدای، مسئولیت کامل عواقب این جنایت ناجوانمردانه را بر عهده دشمن جنایتکار می‌داند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه خاطرنشان کرد: اشغالگران و رهبران آن که آغازگر تجاوز هستند، باید خود را برای متحمل شدن تاوان آن آماده کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.