پدر لیونل مسی با تکذیب توافق با الهلال، از تصمیم پسرش برای فصل آینده خبر داد.

پدر مسی توافق با الهلال را رد کرد؛ رونمایی از تصمیم لیونل برای فصل آینده

به گزارش قدس آنلاین، مقصد فصل آینده لیونل مسی تبدیل به یکی از خبرهای داغ این روزهای فوتبال دنیا شده است. در تازه‌ترین خبر، خبرگزاری فرانسه صبح امروز از قطعی شدن حضور مسی در الهلال عربستان خبر داد و عنوان کرد که توافق نهایی بین مسی و مسئولان الهلال صورت گرفته است.

با این حال ساعاتی بعد، پدر لیونل مسی ادعای خبرگزاری فرانسه را تکذیب کرد و عنوان کرد که پسرش با هیچ باشگاهی برای فصل آینده توافق نکرده است.

پدر مسی توافق با الهلال را رد کرد؛ رونمایی از تصمیم لیونل برای فصل آینده

خورخه در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «برای فصل آینده مطلقا هیچ گزینه‌ای وجود ندارد و این تصمیم هرگز قبل از اینکه لیونل لیگ را با پاری‌سن‎‌ژرمن به پایان برساند گرفته نخواهد شد.زمانی که فصل تمام شد، زمان آن خواهد بود که تحلیل کنیم و ببینیم چه چیزی وجود دارد و سپس تصمیم بگیریم. همیشه شایعاتی وجود دارد و بسیاری از نام لیونل برای به دست آوردن شهرت استفاده می‌کنند اما حقیقت تنها یک چیز است و ما می‌توانیم اطمینان دهیم که هیچ توافقی با کسی نشده است، نه شفاهی توافق شده و نه قراردادی امضا شده است و توافقی و تا پایان فصل وجود نخواهد داشت.»

در همین حال، پاری سن ژرمن از اظهار نظر در مورد قرارداد مسی با تیم عربستانی خودداری کرد و اشاره کرد که قرارداد مسی تا ۳۰ ژوئن تابستان امسال ادامه دارد.

پدر مسی توافق با الهلال را رد کرد؛ رونمایی از تصمیم لیونل برای فصل آینده

علاوه بر این گفته می‌شود همسر مسی نمی‎‌تواند تصور کند که در عربستان زندگی کند، مسئله‌ای که همچنان یک مانع احتمالی برای حضور مسی در الهلال است..

گفته می‌شود که او تمایلی به نقل مکان به همراه سه پسر کوچکشان تیاگو، ۱۰ ساله، متئو، ۷ ساله و چیرو، ۵ ساله به خاورمیانه ندارد و ترجیح می‌دهد در اروپا بماند.

همچنین گفته می‌شود که خود مسی ترجیح می‌دهد در اروپا بماند و ظاهرا این ستاره منتظر وضعیت مالی باشگاه سابق بارسلونا است. به خصوص که سازمان لالیگا عنوان کرده بارسلونا برای جذب مسی باید ۲۰۰ میلیون دلار هزینه‌های قرارداد بازیکنان را کاهش دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.