به دنبال جنایت بامداد امروز سه‌شنبه رژیم اسرائیل و شهادت سه‌تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی، صهیونیست‌ها که نگران ملحق شدن حماس به جهاد اسلامی برای پاسخ به این جنایت هستند، رهبران سیاسی و نظامی حماس را تهدید به ترور کرده‌اند.

تهدید وزیر صهیونیست به ترور رهبران سیاسی و نظامی حماس

به گزارش قدس آنلاین، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود نوشت: اگر حماس به حملات موشکی احتمالی ملحق شود، «محمد الضیف» فرمانده کل «گردان‌های القسام» شاخه نظامی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و «یحیی السنوار» رئیس این جنبش در نوار غزه هدف ما خواهند شد و برای ترورشان تلاش خواهیم کرد.

ترس از پاسخ مقاومت فلسطین به جنایات بامداد امروز (سه شنبه) رژیم صهیونیستی در غزه و ترور فرماندهان جهاد اسلامی و شهروندان فلسطینی، چنان وجود مقامات صهیونیست را فراگرفته که بنا به اذعان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی باید «آماده هر سناریویی باشند».

گروه های مقاومت فلسطین بر گرفتن انتقام خون شهدای حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی تاکید کرده‌اند. گروه مقاومت «عرین الاسود» در بیانیه ای، شهادت فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را که در حمله بامداد امروز در غزه شهید شدند، تسلیت گفت و اعلام کرد که «غزه که انتقام هر مظلومی را می گیرد، می داند چگونه انتقام شهدای خود را بگیرد».

عرین الاسود افزود: «به دشمن می گوییم صبر کن که زمان رو به پایان است و جهنم دروازه های خود را به سوی صهیونیست ها از نابلس باز خواهد کرد».

نوار غزه بامداد امروز بار دیگر شاهد حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه بود که در این جنایت ۱۵ نفر شهید و ۲۰ نفر مجروح شدند.

جنبش حماس نیز در بیانیه ای با تسلیت شهادت جهاد شاکر الغنام، خلیل صلاح البهتینی و طارق محمد عز الدین از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین و تعدادی از شهروندان فلسطینی در نوار غزه که اغلب آن ها زن و کودک هستند، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی بهای جنایت های خود را خواهد داد.

در این بیانیه با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید شده که مسوولیت کامل این جنایت وحشیانه و پیامدهای آن با رژیم صهیونیستی و کابینه فاشیستی و تندروی آن است.

جنبش حماس خاطرنشان کرد که تروریسم و جنایت های روزافزون رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه و تمام کرانه باختری و در قدس و مسجد الاقصی بهای سنگینی برای آن رژیم خواهد داشت و امنیتی برای تل آویو به ارمغان نمی آورد.

این جنبش تاکید کرد که رژیم صهیونیستی نمی تواند اهداف و برنامه های تجاوزگرانه خود را محقق کند بلکه تنها منجر به اتحاد بیش از پیش ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن در تمامی میدان ها می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.