فیلم ترسناک «جن‌گیر پاپ» با بازی راسل کرو به‌زودی با دوبله محمدرضا علیمردانی عرضه می شود.

«جن‌گیر پاپ» با بازی راسل کرو منتشر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، نسخه دوبله شده فیلم سینمایی «جن‌گیر پاپ» در فاصله کمی با عرضه جهانی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه می‌شود. مدیریت دوبلاژ و دوبله نقش راسل کرو را محمدرضا علیمردانی برعهده دارد. نسخه زیرنویس فارسی این فیلم در حال حاضر در این پلتفرم در دسترس است.

«جن‌گیر پاپ» یکی از فیلم‌های مطرح ژانر وحشت در سال ۲۰۲۳ است که حضور راسل کرو (ستاره فیلم‌هایی چون «گلادیاتور» و «ذهن زیبا») در نقش اصلی یک فیلم ترسناک، یکی از مهم‌ترین وبژگی‌هایی است که «جن‌گیر پاپ» را به یک فیلم کنجکاوی‌برانگیز تبدیل کرده است.

این فیلم، داستان کشیش اصلی واتیکان به نام گابریل امورث است که تمام عمرش با جن‌گیری به مردم بی‌گناهی که شیطان روحشان را تسخیر کرده کمک می‌کند. این فیلم بر اساس شخصیت‌های واقعی و با الهام از خاطرات پدر گابریل امورث ساخته شده است. امورث یک کشیش کاتولیک و به مدت ۳ دهه جن‌گیر اسقف‌نشین رم بود. در سال ۲۰۱۳ گزارش شده بود که امورث تا آن زمان بیش از ۱۶۰ هزار مورد جن‌گیری انجام داده است.

«جن‌گیر پاپ» توسط جولیوس ایوری ساخته شده است و علاوه بر راسل کرو، بازیگرانی چون دنیل زوواتو، الکس اسو، فرانکو نرو و لورول مارسدن نیز در «جن‌گیر پاپ» نقش‌آفرینی کرده‌اند.
فیلم «جن‌گیر پاپ» که با بودجه‌ای ۱۸ میلیون دلاری ساخته شده است، تاکنون به فروشی بالغ بر ۶۶ میلیون دلار در سطح جهان دست پیدا کرده است.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.