مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره زمان آغاز ثبت‌نام مدارس برای سال تحصیلی جدید توضیحاتی را ارائه داد.

زمان آغاز ثبت‌نام مدارس اصفهان برای سال تحصیلی جدید اعلام شد

به گزارش قدس انلاین، محمدرضا ابراهیمی  در خصوص زمان ثبت نام مدارس استان اصفهان برای سال آینده اظهار داشت: فرآیند ثبت‌نام مدارس ابتدایی از خردادماه، متوسطه اول از اوایل تیرماه و متوسطه دوم از اواسط تیرماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: امسال این فرآیند با توجه ویژه به محدوده‌بندی ثبت نام اجرایی خواهد شد چرا که رعایت محدوده‌بندی سبب کاهش رفت و آمد دانش‌آموزان در شهر شده و از عوارض مترتب با آن می‌کاهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: با ثبت‌نام در محدوده مشخص شده نیاز چندانی به سرویس مدرسه وجود نخواهد داشت و مشکلات پیرامون آن نیز برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه توجه ویژه به مدارس عادی دولتی در سال تحصیلی جدید در دستورکار است، ادامه داد: این نکته در دیدار اخیر فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب مورد توجه ایشان نیز قرار گرفت و به همین دلیل، برنامه‌ای برای تقویت مدارس دولتی عادی خواهیم داشت.

ابراهیمی ابراز داشت: در حوزه متوسطه دوم، توجه ویژه آموزش و پرورش استان بر تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش است. در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱، ورودی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش ۳ درصد افزایش یافته است و تلاش می‌کنیم این روند در سال تحصیلی پیش‌رو نیز ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.