مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: با اجرای آسفالت ورودی شهر پرندک توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و تکمیل اقدامات ایمنی، به زودی تقاطع غیرهمسطح راه آهن پرندک، به بهره برداری می رسد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی: تقاطع غیرهمسطح پرندک زرندیه به‌ بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، «مهرداد جهانی»  از تکمیل فرآیند اجرایی زیرگذر پرندک در محور قدیم ساوه - تهران خبر داد و افزود: در راستای تحقق وعده‌های دولت سیزدهم در حوزه راه‌های استان مرکزی، عملیات اجرایی برای تکمیل تقاطع غیرهمسطح راه آهن پرندک سال گذشته توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به انجام رسید، لیکن به علت عدم اصلاح ورودی شهر پرندک تاکنون مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های استانداری  مرکزی و هم افزایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با شهرداری پرندک، امسال ورودی شهر پرندک نیز توسط این اداره کل اصلاح و عملیات اجرای آسفالت آن با پخش هزار تن آسفالت به اتمام رسید.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تقاطع غیرهمسطح راه آهن پرندک پس از اجرای خط کشی و نصب تابلو و علائم ایمنی به زودی زیر بار ترافیکی می رود تا یکی دیگر از طرح‌های نیمه تمام در حوزه راه‌های استان تکمیل و با همت راهداران جهادگر به بهره‌برداری برسد.

به گفته جهانی اجرای دیوار حائل بتنی و زیرسازی و اجرای آسفالت زیرگذر تقاطع غیرهمسطح راه آهن پرندک در یک اقدام جهادی و فشرده، طی سال گذشته انجام شد تا این پروژه پس از یک دهه، تکمیل و مورد بهره‌برداری کاربران جاده‌ای قرار بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.