۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 871815

معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان گفت: یکی از مهمترین طرح‌های ما جذب نخبگان در دستگاه‌های دولتی است که موفق به اخذ مجوز جذب ۲ هزار نخبه در دستگاه‌ها شده ایم.

مجوز جذب ۲ هزار نخبه در ادارات صادر شد

به گزارش قدس آنلاین، میثم شهبازی در آیین معرفی سرپرست بنیاد ملی نخبگان استان کرمان افزود: یکی از روش‌های میان‌بر توسعه کشور استفاده از نخبگان است.

وی بیان کرد: مهمترین برنامه بنیاد ملی نخبگان افزایش دایره نخبگانی است و در این راستا بنیادهای استانی باید بیشتر تقویت شوند.

معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان با اشاره به بورسیه صنعتی، اظهار داشت: از دیگر برنامه های ما اولویت رشته های علوم انسانی برای جذب و استفاده در دانشگاه هاست.

وی با بیان اینکه استان کرمان به دلیل ظرفیت‌هایش یک استان ویژه است، تصریح کرد: بنیاد ملی نخبگان مأموریت‌های راهبردی و کلیدی در نظام اداری کشور دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان نیز گفت: پیشرفت‌های ایران اسلامی بی‌شک حاصل حضور نخبگان و پیشرفتی که در کشور حاصل شده بی‌شک حوزه نخبگی در کنار آن است.

علی بیگ زاده افزود: ایران به یک کشور اسلامی پر قدرت در حوزه هوا و فضا تبدیل شده است، در حوزه پزشکی پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم. همچنین در زمینه نانو و هسته‌ای به پیشرفت‌های قابل توجهی توسط نخبگان این مرز و بوم دست یافتیم.

وی اظهار داشت: در کنار این استعدادها به جهاد و تلاش و ریسک پذیری نخبگان بسیار نیاز داریم و یکی از ماموریت‌های بنیاد نخبگان استان، باید اتاق فکر در حوزه اجرا باشد و متولی تشکیل اتاق فکر مخصوصا در حوزه اقتصاد و صنعت باشد.

در این آیین قاسم سرگزی به عنوان سرپرست بنیاد ملی نخبگان استان کرمان معرفی شد و از زحمات علیرضا سعیدی تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.