۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 871837

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در حاشیه مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا با هم برخورد گرم و صمیمانه ای داشتند.

برانکو حالا با ایران بازی می کند؟

به گزارش قدس آنلاین، در زمان مربیگری کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال بحث بازی دوستانه با تیم عمان را در یکی از فیفا دی ها مطرح کرد که مورد قبول برانکو قرار نگرفت و برانکو گفت دوست ندارم با تیمی بازی کنم که مربی اش کی روش است. رابطه برانکو و کی روش در ایران تیره شده بود. زمانی که کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود و برانکو هم تیم پرسپولیس را هدایت می کرد.

اما برانکو در حاشیه مراسم قرعه کشی جام ملت ها برخورد گرمی با امیر قلعه نویی و مدیران فدراسیون فوتبال ایران داشت تا جایی که این شائبه پیش آمد به زودی شاهد برگزاری بازی دوستانه میان تیم ملی فوتبال ایران و عمان خواهیم بود.

اما جالب است بدانید در فیفا دی خرداد ماه ممکن است تیم های ایران و عمان در فینال کافا با هم مسابقه دهند. ایران در گروه قرقیزستان و افغانستان قرار دارد و به احتمال قوی در این گروه اول می شود و اگر در گروه دیگر عمان اول شود که محتمل است شاهد رویارویی ایران - عمان در فینال کافا خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.