وزارت بهداشت فلسطین از شهادت دو فلسطینی دیگر در حملات عصر امروز جمعه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی در غزه خبر داد.

شهادت ۲ فلسطینی دیگر در غزه/ افزایش شمار شهدا به ۳۳ نفر

به گزارش قدس آنلاین، خبرگزاری سما اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چند خانه مسکونی در محله «النصر» غزه را هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت فلسطین در این باره اعلام کرد که در نتیجه این حمله پیکر دو فلسطینی از زیر آوار یک خانه بیرون آورده شد.

طبق این گزارش، این حملات همچنین تا بدین لحظه پنج مجروح به همراه داشته است.

وزارت بهداشت فلسطین درباره آمار اجمالی شهدای جنایات چند روز اخیر صهیونیست‌ها در نوار غزه نیز گزارش داد: با احتساب دو شهید امروز شمار شهدا به ۳۳ نفر ازجمله ۶ کودک و سه زن افزایش یافت.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که شمار مجروحان نیز به ۱۱۱ نفر افزایش یافته است.

در همین راستا، یک منبع نزدیک به مقاومت فلسطین در گفت‌وگو با شبکه الجزیره از شهادت یکی دیگر از فرماندهان برجسته گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی خبر داده است.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که در عملیات مشترک ارتش و شاباک مسئول عملیات جنبش جهاد اسلامی و جانشین «خلیل البهتینی» (فرمانده جهاد اسلامی که در حملات بامداد صهیونیست‌ها ترور شد) به شهادت رسیده است.

از روز سه شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف حملات سنگین خود قرار دادند که در جریان آن تاکنون ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک و سه زن و ۴ فرمانده ارشد گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهید شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که ۱۳۳ نقطه از نوار غزه را آماج حملات شدید خود قرار داده است.

گروه‌های مبارز فلسطینی نیز در اقدامی تلافی‌جویانه در چندین نوبت تل آویو و دیگر بخش‌های سرزمین‌های اشغالی به ویژه جنوب اسرائیل را آماج حملات موشکی و راکتی قرار دادند که در جریان آن تاکنون ۱۶ صهیونیست زخمی شده اند که حال بسیاری از آنان وخیم گزارش می‌شود.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از عصر چهارشنبه تاکنون گروه‌های فلسطینی صدها راکت و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند که خسارت مالی زیادی را به بار آورده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.