۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
کد خبر: 872409

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: گروگان ۶۵ ساله با دستگیری یکی از عوامل آدم ربایی مسلحانه، پس از ۲۱ روز در مشهد آزاد شد.

آزادی گروگان ۶۵ ساله پس از ۲۱ روز در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سردار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: ٢٧ فروردین ماه امسال چهار سرنشین خودرو سواری تیبا سفید رنگ در محدوده بلوار طبرسی مشهد فردی ۶۵ ساله که در خرید و فروش طلا و صرافی فعالیت داشت را ربودند و در تماس بعدی مبلغ ۲ میلیون دلار برای آزادی گروگان درخواست کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: با گزارش این موضوع به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله دستورهای ویژه برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

وی گفت: طبق بررسی‌های اولیه، خودرو مورد استفاده آدم ربایان سابقه سرقت از بلوار مصلای مشهد را داشت و یکی از عاملان اصلی آدم ربایی با این خودرو در مسیر استان‌های شمالی کشور تردد داشته است.

تقوی افزود: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی و همچنین کارآگاهان اداره اطلاعات جنایی ردپای خودرو سرقتی متهمان را در حال حرکت از شمال کشور به مقصد مشهد ردزنی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با کنترل و مراقبت‌های پوششی، خودرو یاد شده را تا نزدیکی مشهد تعقیب و به راننده خودرو دستور ایست دادند که متهم با اسلحه جنگی به سمت ماموران تیراندازی کرد و پلیس با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و شلیک گلوله، خودرو مورد نظر را متوقف کرد.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در بازجویی از این متهم، گروگان ۶۵ ساله را در وضعیت سلامت از باغ ویلایی در محدوده بلوار توس پس از گذشت ۲۱ روز آزاد کردند.

تقوی افزود: تحقیقات گسترده برای دستگیری متهمان این پرونده با دستور تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.