مردم یمن امروز در نظر دارند امروز در شهرهای مختلف در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت همیشه در صحنه آن به ویژه پس از عملیات «انتقام آزادگان»، تظاهرات کنند.

راهپیمایی مردم یمن در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از وبگاه المسیره، مردم یمن امروز یکشنبه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در قتل‌عام غیر نظامیان فلسطینی، ترور فرماندهان مقاومت و تجاوزات آنها علیه غزه به خیابان‌ها می‌آیند.

این تظاهرات که در شهرهای بزرگ از جمله صنعا برگزار می‌شود در اعلام حمایت و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و مقاومت که اخیرا عملیات «انتقام آزادگان» را با موفقیت علیه رژیم صهیونیستی انجام داد، برگزار می‌شود.

خبرنگار المسیره گزارش داد که این تظاهرات از نخستین ساعات صبح امروز در شهر صعده آغاز شده است.

شب گذشته منابع منطقه‌ای اعلام کردند که توافق آتش بس میان طرف‌های فلسطینی و صهیونیستی آغاز شده است. همزمان از فلسطین خبر رسید که جشن پیروزی بر اشغالگران تحت عنوان جشن «انتقام آزادگان» در غزه و اردوگاه‌های فلسطینی برگزار شده است.

گفتنی است رژیم صهیونیستی، از بامداد سه‌شنبه گذشته، حملات خود به نوار غزه را آغاز کرد و طی این حملات بیش از ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک و ۴ زن به شهادت رسیدند و بیش از ۱۹۰ فلسطینی هم زخمی شدند. در میان شهدا ۶ تن از رهبران جهاد اسلامی حضور دارند که در نتیجه ادامه سیاست ترور از سوی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.