وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تنها چند ساعت پس از آتش‎‌بس در غزه، بر لزوم آغاز عملیات نظامی جدید علیه کرانه‌باختری تاکید کرد!

بن‌گویر خواستار آغاز عملیات نظامی علیه کرانه‌باختری شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «ایتمار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پس از توقف حمله نظامی به غزه، خواستار آغاز عملیات نظامی علیه گروه‌های فلسطینی در کرانه‌باختری شده است.

بن‌گویر در دیدار با اعضای حزب خود (قدرت یهودی) عنوان کرد: اکنون خواسته ما آغاز عملیات نظامی علیه کرانه‌باختری و ترور فلسطینیان در این منطقه است.

بن گویر در گذشته هم سابقه‌ای طولانی در اتخاذ سیاست‌های افراط‌گرایانه علیه فلسطینی‌ها داشته است و بارها خواستار ترور رهبران مقاومت شده است. وی در زمان حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه غزه، تاکید کرده بود که حالا زمان ترورها فرا رسیده است.

گفتنی است شب گذشته منابع منطقه‌ای اعلام کردند که توافق آتش بس میان طرف‌های فلسطینی و صهیونیستی آغاز شده است. همزمان از فلسطین خبر رسید که جشن پیروزی بر اشغالگران تحت عنوان جشن «انتقام آزادگان» در غزه و اردوگاه‌های فلسطینی برگزار شده است.

رژیم صهیونیستی، از بامداد سه‌شنبه گذشته، حملات خود به نوار غزه را آغاز کرد و طی این حملات ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک و ۴ زن به شهادت رسیدند و بیش از ۱۹۰ فلسطینی هم زخمی شدند. در میان شهدا ۶ تن از رهبران جهاد اسلامی حضور دارند که در نتیجه ادامه سیاست ترور از سوی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.