سرمربی جوان بارسلونا ثابت کرد استاد قهرمانی های زودهنگام است.

تکرار قدرت نمایی ژاوی از قطر تا اسپانیا/ مهندس استاد قهرمانی زودهنگام

به گزارش قدس آنلاین، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا شب گذشته موفق شد با شکست اسپانیول با نتیجه 4 بر 2 خیلی زود جام قهرمانی را به نیوکمپ بیاورد و 4 هفته مانده به پایان فصل جشن قهرمانی را برگزار کرد.

ژاوی در سال 2015 بعد از قهرمانی لالیگا بارسلونا را به مقصد قطر ترک کرد. وقتی مهندس بارسلونا راهی این کشور عربی شد بسیاری تعجب کردند. ژاوی با برنامه قبلی میزبان جام جهانی 2022 را انتخاب کرد تا یک دوره مربیگری هم آنجا بگذراند.

ژاوی برای مدت 3 فصل برای السد بازی کرد و در کنار بازی کلاس های مربیگری را پشت سرگذاشت تا اینکه در سال 2019 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و به عنوان سرمربی السد کار مربیگری اش را آغاز کرد.

تکرار قدرت نمایی ژاوی از قطر تا اسپانیا/ مهندس استاد قهرمانی زودهنگام

ژاوی موفق شد السد را با اختلاف 13 امتیاز چند هفته مانده به پایان لیگ ستارگان قهرمان قطر قهرمان کند. او بعد از اثبات توانایی مربیگری اش در قطر توجه مدیران باشگاه بارسلونا را جلب کرد تا مهندس این بار در قامت مربی به نیوکمپ برگردد.

ژاوی در این فصل از لالیگا نشان داد مسیر فوتبالی درستی در زمینه مربیگری انتخاب کرده و با فاصله 14 امتیازی نسبت به رئال مادرید رقیب سنتی اش 4 هفته مانده به پایان لالیگا قهرمانی اش را قطعی کرد. ژاوی در دو فصل 2021 و 2023 به همراه السد و بارسلونا با فاصله 13 و 14 امتیاز از رقبای رده دومی قهرمانی زودهنگامی را جشن گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.