سرمربی نساجی مازندران با اظهار این که بازی فردا مقابل پرسپولیس همانند دیگر بازی ها مهم و حیثیتی است، گفت: به طور یقین حرفه ای و با تمام قدرت مقابل پرسپولیس بازی می کنیم.

سرمربی نساجی: بازی فردا مقابل پرسپولیس همانند دیگر بازی ها مهم و حیثیتی است

به گزارش قدس‌آنلاین، کارلوس انرخوز هرناندز روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در ساری افزود : فردا بازی سختی داریم، اما نساجی داخل خانه با هواداران خود به دنبال سه امتیاز بازی هستیم.

وی تصریح کرد: مثل همیشه همه تلاش را برای پیروزی انجام می دهیم.

سرمربی نساجی مازندران تصریح کرد : الان فقط به فکر بازی با پرسپولیس هستیم فکر بعد برای بازی مقابل استقلال در جام حذفی آماده می طویم.

هرناندز با بیان این که برای بازی فردا برنامه داریم، گفت: تجربه حساسیت بازی بزرگ را دارم و این گونه بازی ها را مثل همیشه حرفه ای انجام می دهیم.

وی با اظهار این که این بازی فوتبال نساجی مازندران فردا هم بازی مهمی است و همگی با هم هستیم، گفت: با تمام توانایی و تلاش خود بازی فردا را مقابل پرسپولیس انجام می دهیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران خاطر نشان کرد : بازیکنان فوتبال نساجی حرفه ای هستند، همه دوست دارند بازی کنند برای من هم بازی متفاوتی نیست ولی با قدرت بازی می کنیم.

هرناندز گفت: همه بازیکنان قول انجام بازی با قدرت و در اختیار بودن تیم را دادند، مطمئنا اگر بازیکنی صد درصد بازی نکند، در بازی استقلال بازی نخواهد کرد.

نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در آخرین بازی لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ۱۸ پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم می‌روند که در صورت پیروزی پرسپولیس، جام قهرمانی به سرخ پوشان پایتخت خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.