۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 873570

تیم‌های استقلال و پرسپولیس به احتمال قوی شانس حضور در فصل آتی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد.

دلیل مهم برای حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا

به گزارش قدس آنلاین، استقلال به دلیل عدم رعایت فورجه تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرداخت بدهی و پرسپولیس هم به دلیل بدهی مالیاتی و مالکیت مشترک با استقلال شانس حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد.

سوال مهم و اساسی اینجاست؛ چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌های ایرانی به خصوص استقلال و پرسپولیس که پرتماشاگر هستند، بیش از این فورجه برای رفع نواقصات نمی‌دهد و از دوره گذشته مسابقات تصمیم به حذف این تیم‌ها گرفته است؟

می‌توان پاسخ این سوال را در نامه اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه استقلال دید.

باشگاه استقلال در دوره مدیریت عیل فتح الله زاده وقتی دید که نمی‌تواند بدهی استراماچونی را پرداخت کند، به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه زد و چند روز فرصت خواست و نوشت: به خاطر تعطیلات نوروز امکان انتقال پول استراماچونی وجود ندارد! کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در پاسخ به نامه باشگاه استقلال نوشت شما چند سال برای پرداخت بدهی استراماچونی فرصت داشتید و حالا نیازمند چند روز فرصت جدید برای پرداخت بدهی هستید!؟ نه این فرصت تمدید نمی‌شود...

واقعیت این است تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای همه اصلاحات سال‌ها فرصت داشتند اما از این مماشات تنها بهره بردند و هیچ قدمی برای اصلاحات برنداشته اند و اگر هم این کار را انجام دادند، خیلی کم بوده و نتوانستند به الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا تن دهند. واقعیت این است کنفدراسیون فوتبال آسیا به این نتیجه رسیده که فرصت دادن به تیم‌های استقلال و پرسپولیس بی فایده است و از این به بعد تنها برخورد قهری است که جواب می‌دهد و شاید منجر به اصلاحات در این دو تیم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.