بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از گلزنی خوشحال جالبی انجام داد.

حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| خوشحالی جالب گلزن سرخ‌ها/ وضعیت عجیب ورزشگاه مدعی میزبانی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های نساجی و پرسپولیس از هفته سی‌ام لیگ برتر از ساعت ۱۸ و ۲ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید وطنی آغاز شد.

* در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود فقط ۶۰ درصد ظرفیت ورزشگاه وطنی برای این مسابقات بلیت‌فروشی می‌شود اما حتی در جایگاه‌های ویژه ورزشگاه نیز جا برای سوزن انداختن نبود وبسیاری از تماشاگران که البته افرادی که در جایگاه VIP و حتی خبرنگاران ایستاده بودند به صورت ایستاده بازی را تماشا می‌کردند.

* با به ثمر رسیدن گل اول پرسپولیس توسط علی نعمتی هواداران این تیم سرود قهرمانی خواندند.

* حضور خیل عظیم جمعیت در ورزشگاه وطنی سبب شد محمد پولادگر معاون وزیر ورزش با سختی فراوان وارد جایگاه مخصوص شود ضمن اینکه بسیاری از مدیران پرسپولیس در بین هواداران نشسته بودند.

* با وجود خرابی ساعت اسکوربورد این ورزشگاه دقیقه شمار آن به خوبی کار می‌کرد و حتی تصویر نادر دست‌نشان اسطوره فقید نساجی روی اسکوربورد به چشم می‌خورد.

* با اخراج مهرداد عبدی در دقیقه ۱۵ هواداران پرسپولیس بازیکنان نساجی را تشویق کردند.

* تعداد زیادی از مردم قائمشهر با حضور در ساختمان‌های اطراف ورزشگاه مشغول تماشای بازی بودند که در میان آنها بانوان زیادی نیز حضور داشتند.

* درگیری لفظی داود رفعتی ناظر بازی با یکی از تماشاگران پرسپولیس در لحظاتی ابتدایی مسابقه سبب شد امیرحسین روشنک از افشین پیروانی بخواهد که سکوهای متعلق به هواداران این تیم که پشت نیمکت سفیدپوشان تهرانی قرار گرفته بود به آرامش دعوت کند.

* سعید صادقی با به ثمر رساندن گل دوم پرسپولیس در دقیقه ۲۸ به سمت عکاسان رفت و لوگوی این تیم را بوسید. در این لحظه علیرضا بیرانوند از دروازه بیرون آمد و لحظاتی با میلاد سرلک و علی نعمتی صحبت کرد.

* شرایط ورزشگاه وطنی برای مسابقه حدی نامناسب بود که بسیاری از حاضران تأکید داشتند AFC به هیچ وجه میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را به این استادیوم نمی‌دهد.

* رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از گل دوم سرخ‌پوشان به شدت تشویق شد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.