هافبک تیم استقلال با بیان اینکه شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم به قهرمانی برسیم گفت: فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و تجربه بسیار تلخی بود.

روزبه چشمی: فصل پرالتهابی را پشت سرگذاشتیم/ دنبال قهرمانی جام حذفی هستیم

به گزارش قدس آنلاین، روزبه چشمی پس از پیروزی ۷ بر یک تیمش برابر تراکتور تبریز گفت: بازیکنان استقلال در آخرین هفته لیگ با تمام توانشان بازی کردند و توانستند یک برد پرگل را به نام خود ثبت کنند. البته هواداران هم در این برد سهیم بودند و از ما حمایت کردند اما شرمنده آنها شدیم که نتوانستیم لیگ را با قهرمانی به پایان برسانیم.

وی افزود: امسال سخت ترین سال حضورم در استقلال بود و فصل بسیار پرالتهابی را سپری کردیم. با توجه به اینکه مشکلات زیادی گریبانگیراستقلال شده بود اما بازیکنان تیم تمام توانشان را گذاشتند و نتایج خوبی هم کسب کردند اما مشکلات آنقدر زیاد بود که تمرکز را از ما گرفت و اجازه نداد در لیگ به قهرمانی دست پیدا کنیم.

چشمی در خصوص دیدارهفته آینده این تیم برابر نساجی قائمشهر از مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: برد برابر تراکتور را از فردا فراموش می کنیم. باید تمریناتمان را با قدرت انجام دهیم تا خود را برای دیدار برابر نساجی آماده کنیم. بازی سختی در پیش خواهیم داشت و من امیدوارم که هوادارانمان ما را تنها نگذارند.

هافبک تیم استقلال در پایان و در پاسخ به سوال که شاید در فینال جام حذفی به پرسپولیس برخورد کنید نظرتان در مورد این دیدار چیست گفت: یا علی مدد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.