۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 873739

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد شکایت عزیزی خادم از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، توسط دادگاه رد شده است.

تاج: شکایت عزیزی خادم از فوتبال در قوه قضائیه رد شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال  درباره اشتباهات داوری در لیگ برتر اظهار داشت: برخی داوران در لیگ برتر اشتباهات تاثیرگذار داشتند. کمیته داوران و افشاریان به این نتیجه رسیدند که باید یک تجدیدنظر جدی در بخش داوران و ناظران داوری بکنند. داور اشتباه کرده و مردم دیدند، اما ناظر ما در این باره نمره بسیار عالی داده است.

وی افزود: البته همه داورها و ناظرها اینطوری نیستند. با این حال باید تجدید نظر کنیم. در لیگ هم باید تغییرات را ایجاد کنیم. ناظران مسابقه ادواری از قدیم بوده‌اند و AFC هم الزاماتی را برای ما داشته است و یادداشت کاغذی و مکتوب باید از بین برود و گزارش داوری و ناظر بازی بعد از بازی روی سیستم کمیته انضباطی و کمیته اخلاق برود.

تاج همچنین در مورد شکایت عزیزی خادم از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به دادگاهی در قوه قضائیه اظهار کرد : آنچه من می‌دانم این است که شکایت او در دادگاه توسط قاضی محترم رد و اعلام شده که دادگاه به این شکایت رسیدگی نخواهد کرد زیرا باید در مراجع مربوط به فوتبال این مسائل رسیدگی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه باید شکایت اهالی فوتبال در مراجع فوتبالی ثبت و رسیدگی شود به دلیل شکایت عزیزی خادم به خارج از فوتبال، کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا به این مسئله رسیدگی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.