استاندار خراسان رضوی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در استان تسریع یافته و طی هفته اخیر روند رو به رشدی را در پیش گرفته است. 

طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی تسریع یافته است

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری شنبه شب در جلسه هفتگی قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: با توجه به پایش صورت گرفته در راستای آسیب شناسی روند این طرح در سطح استان، اقدامات صورت گرفته در راستای تسریع که در هفته های گذشته اجرایی شده بود روند افزایشی را در کلیه شاخص ها نشان می دهد.

استاندار خراسان رضوی از تقسیط ۳۶ ماهه بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمان در اجرای تبصره یک ماده پنج قانون بیمه تامین اجتماعی بعنوان یکی از مصوبات مطلوب اولین جلسه شورای مسکن استان نام برد.

در ادامه، وحید داعی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی نیز در ابتدای این جلسه گزارش اجمالی از مصوبات اولین جلسه شورای مسکن استان ارایه کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: طبق آخرین آمار حاصله تعداد ثبت نام متقاضیان در سامانه ۴۲۸ هزار و ۴۵۹ نفر است که از این تعداد ۳۱۶ هزار و ۸۶۸ نفر حایز شرایط و ۱۱۲ هزار و ۸۵ نفر تایید نهایی شده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۶ هزار و ۱۲۶ نفر واریز وجه داشته اند که با توجه به تسهیل گری صورت گرفته درخصوص صدور پروانه رایگان، ارایه تسهیلات در ارایه خدمات مهندسی و همراهی بانک های عامل این امر در استان روند افزایشی گرفته است.

داعی گفت: طبق پایش صورت گرفته از تمام بخش ها روند اجرای این طرح در شهرهای مختلف طی هفته گذشته انجام و شهرها رتبه بندی و مقرر گردید از جلسات بعد طبق شاخص های تعیین شده شهرهای فعال و غیر فعال اعلام و موارد به‌صورت خاص بررسی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.