معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از انسداد محور امانیه به گلستان تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه از دوم خردادماه به مدت دو هفته خبر داد.

مسیر امانیه - گلستان تقاطع میدان دانشگاه اهواز مسدود می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الله سلیمانی اظهار کرد: به منظور جمع‌آوری درزهای انبساط موقت و اجرای درزهای انبساطی اصلی پل، مسیر شمال به جنوب (امانیه به گلستان) و لوپ شمال به شرق (امانیه به پل پنجم) تقاطع غیر همسطح شهید قربانی (میدان دانشگاه شهید چمران اهواز) از دوم خردادماه به مدت دو هفته مسدود می‌شود و از شهروندان درخواست می‌شود برای تردد از محدوده میدان استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به گذشت مدت زمان کافی از بهره‌برداری اولیه و ایجاد بستر مناسب برای اجرای درزهای انبساط اصلی، در کمیته فنی شورای ترافیک کلانشهر اهواز مصوب شد که در گام نخست، درزهای انبساط ورودی پل از سمت امانیه عملیاتی شود و پس از تکمیل و بهره‌برداری، دو قطعه دیگر پل نیز مسدود و نسبت به اجرای درزهای انبساط آن‌ها اقدام شود.

سلیمانی عنوان کرد: بر اساس توضیح مجری تقاطع‌های غیر همسطح معاونت فنی شهرداری اهواز، عملیات اجرای درز انبساط اصلی در این محور حداکثر در مدت ۱۴ روز به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به هماهنگی با پلیس راهور کلانشهر اهواز افزود: از شهروندانی که از این مسیر تردد می‌کنند خواهشمندیم ضمن توجه به علائم ترافیکی و تابلوهای اطلاع‌رسانی از مسیرهای جایگزین پیش‌بینی شده در سطح صفر تقاطع (محدوده میدان دانشگاه) استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.