استاندار خراسان رضوی گفت: محدودیت منابع برای احیای قنوات آب شهرستان باخرز نباید احساس شود و از خشک شدن ۴۰ قنات این شهرستان جلوگیری شود.

استاندار خراسان رضوی: از خشک شدن ۴۰ قنات باخرز جلوگیری شود

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری روز یکشنبه و در نشست بررسی مصوبات سفر یک روزه خود به شهرستان باخرز اظهار کرد: در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور کشور به استان خراسان رضوی بیش‌از ۲۰ میلیارد تومان برای احیای قناتهای استان تا پایان سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: همچنین برای رفع نیازهای بهداشتی مردم، قرار شد تا تعدادی از پزشکان متخصص به صورت دوره‌ای در این شهرستان حضور پیدا کنند تا نیاز های درمانی مردم حل شود و کمتر نیاز به سفر به شهرستان های دیگر استان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ۵۹ طرح در سال گذشته برای طرح تحول روستایی این شهرستان در نظر گرفته شده بود افزود: بسیاری از این پروژه ها در مرحله بهره برداری قرار گرفته است که از جمله آن می‌توان به هشت طرح آب شرب روستایی این شهرستان اشاره کرد زیرا آب روستایی از اولویت‌های ما است.

نظری افزود: آسفالت محورهای اصلی استان یکی دیگر از اولویت‌های در دست پیگیری است و این در حالی است که بیش از ۲هزار کیلومتر راه روستایی استان آسفالت نشده است و باید با استفاده از سایر منابع و کارهای مشارکتی، این مهم را نیز به پایان رساند.

استاندار خراسان رضوی گفت: از هفت طرح مرتبط با فضای های آموزش و پرورش که از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است، چهار طرح تا مهر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.