مهدی تارتار از ساکت الهامی شکایت کرده و خبر این شکایت را به رسانه ها کشانده اما ساکت الهامی زیرکانه از سرشاخ شدن با او طفره می رود

ساکت، ز غوغای جهان فارغ! / تمرکز الهامی روی بازی با پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین رقابتهای باشگاهی در فوتبال ایران برای ۱۲ سرمربی لیگ برتری تمام شده و آنها این روزها یا سرگرم تفریح و استراحت هستند یا مثل مهدی تارتار دنبال شکایت از همکار خود افتاده اند اما برای ۴ سرمربی بازی هنوز ادامه دارد.

 با پایان لیگ برتر بیست و دوم، تنها سه بازی دیگر باقی است تا پرونده فصل ۱۴۰۱/۱۴۰۲ فوتبال باشگاهی ایران بسته شود. این سه بازی (دو دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی و یک بازی فینال) ۴ تیم و ۴ سرمربی را درگیر کرده است. یحیی گل محمدی، ریکاردو ساپینتو، ساکت الهامی و کارلوس انرخوز هرناندس همان ۴ سرمربی هستند که باید به ترتیب پرسپولیس، استقلال، هوادار و نساجی را برای بازی های نیمه نهایی جام حذفی آماده کنند.

در این میان سخت ترین کار را بی شک ساکت الهامی دارد، او که فصل قبل قهرمان جام حذفی شد، باید در بازی نیمه نهایی مقابل قهرمان لیگ برتر قرار بگیرد. نساجی تیمی که فصل قبل با ساکت الهامی قهرمان جام حذفی شد، میهمان استقلال است و ساکت الهامی و هوادار تا این لحظه قرار است میزبان پرسپولیس باشند. بازی با پرسپولیس بی شک برای هوادار بازی سختی است و ساکت الهامی با آگاهی از این سختی، از ورود به دعوا با مهدی تارتار پرهیز کرده است.

دعوای ساکت الهامی و مهدی تارتار از روزی شروع شد که در یک برنامه تلویزیونی به ساکت الهامی درباره گزینه های هدایت تیم ملی گفتند و او در دفاع از قرار گرفتن نام خود در جمع مربیانی که نامزد هدایت تیم ملی بودند، گفت: حضور من در این لیست عجیب است؟ ظرف سه سال دو قهرمانی آوردم، آن وقت شما به من بگویید مهدی تارتار در این ده سال چه کارنامه ای داشت؟

مهدی تارتار جواب این حرف را با توهین داد و مدعی شد ساکت الهامی باید به روانشناس مراجعه کند و سرمربی هوادار هم که عادت ندارد حرفی را بی پاسخ بگذارد، چند ماه بعد از این اهانت تارتار، بعد از پایان بازی هفته آخر هوادار و ذوب آهن، در جمع خبرنگاران گفت: مهدی تارتار از سال ۱۳۸۱ که دلار ۱۲۰ تومان بود، دو میلیون تومان به من بدهکار است، این پول را بدهد تا من بروم پیش روانشناس و برای گرفتن طلبم به کلانتری مراجعه نکنم. 

این حرف برای مهدی تارتار سنگین آمد و او مدعی شد به کمیته اخلاق شکایت کرده و حتی شکایت خود از سرمربی هوادار را کیفری کرده است. امروز برخی رسانه ها با ساکت الهامی تماس گرفتند تا جواب اقدام های اخیر تارتار را از الهامی بگیرند اما او زیرکانه وارد این بازی نشد و از ورود به دعوایی که برای او دو سر باخت است خودداری کرد.

فصل برای مهدی تارتار تمام شده و او وقت اضافی برای دعوا با ساکت الهامی کم ندارد اما ساکت الهامی باید برای یکی از حساس ترین بازی های فصل خود آماده شود و حتی یک دقیقه هم نمی تواند تمرکز خود را از روی بازی با پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی بردارد و روی دعوا با مهدی تارتار بگذارد!

ساکت الهامی امسال رویه داخل زمین حرف زدن را جایگزین رویه قبلی خود کرد. او امسال خیلی کمتر حرف زد و مصاحبه کرد و بیشتر حرف هایش را داخل زمین و با غلبه بر حریفان زد. نتیجه این تغییر رویه هم مثبت بود و بردهایی مثل پیروزی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، رساندن هوادار به نیمه نهایی جام حذفی و ارتقای جایگاه این تیم در لیگ برتر نسبت به فصل قبل را در پی داشت. او در تقابل با مهدی تارتار و ذوب آهن هم یک پیروزی و یک مساوی به دست آورد و رفت و برگشت ۴ امتیاز از همبازی سابق خود گرفت. طبیعی است او حالا وقت خود را صرف دعوا با یک مربی که فعلا بیکار است و وقت آزاد زیاد دارد، نکند. ساکت الهامی این روزها در ثانیه به ثانیه فرصتی که تا بازی با پرسپولیس مانده به ارائه یک نمایش دلپذیر مقابل قهرمان لیگ برتر ایران فکر می کند و برای رسیدن به اهداف و پیاده کردن استراتژی خود سرگرم برنامه ریزی و اجرایی کردن برنامه هایش است. او فارغ از غوغایی که مهدی تارتار به راه انداخته، برای بازی با پرسپولیس نقشه می کشد.

تیتر نوشت: با دست درازی به ساحت قدسی شعر استاد وحشی بافقی؛

به سودای تو مشغولم؛ ز غوغای جهان فارغ / ز هجر دائمی ایمن؛ ز وصل جاودان فارغ

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.