مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی جهادگران خوزستان تا ۱۰ خرداد امسال گفت: بیش از ۵۰۰ اثر تاکنون به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به جشنواره ملی جهادگران خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سید اسلام موسوی روز دوشنبه با بیان این مطلب افزود: جشنواره ملی جهادگران در مرحله استانی(استان خوزستان) ویژه گروه‌های جهادی، کلیه هنرمندان و اصحاب رسانه خوزستان در قالب نماهنگ، شعر، داستان، پوستر، اینفوگرافی، مستند، موشن گرافیک، فیلم، سرود، روایت گری، تجربه نگاری، فیلم کوتاه، عکاسی، خاطره نویسی و... در حال برگزاری است.

وی گفت: این جشنواره با محوریت، محرومیت زدایی و عمران، جهاد تبیین، مطالبه گری و امید آفرینی، سبک زندگی جهادی، علمی و دانش بنیان، کرونا و بلایای طبیعی، فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی و آموزش تحصیلی و... بوده که تاکنون بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به شناسه @jahadgarankhz و یا برای شماره تماس ۰۹۳۸۶۶۵۱۳۶۵ در پیام‌رسان های داخلی تا ۱۰ خرداد ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.