پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت جمعی از رزمندگان استان لرستان در عملیات حاج عمران روز دوشنبه در یادواره ۳۵۰ شهید این عملیات در شهرستان پیرانشهر قرائت شد.

پیام مقام معظم رهبری در یادواره شهدای عملیات حاج عمران قرائت شد

به گزارش  قدس آنلاین، در پیام رهبر معظم انقلاب که توسط حجت الاسلام والمسلمین فیروزی قرائت شد، آمده است: سلام مرا به مردم استان لرستان، شهر خرم‌آباد و علمای محترم ابلاغ کنید، من رشادت و پایداری مردم و عشایر غیور را در وقایع اخیر جنگ شنیده و اطلاع دارم لیکن در سال ۵۹ شخصا شاهد شجاعت و دلاوری های دواطلبان مخلص آن استان بوده و از نزدیک روجیه مبارز آنان را شناخته‌ام.

نبرد آنان بیش از آنچه شنیدنی باشد دینی است، تاسف عمیق و تبریک و تسلیت مرا به مناسبت وقایع حاج عمران به همه ی ان عزیزان به خصوص خانواده محترم شهدا ابلاغ فرمایید.

امیدوارم با شهد پیروزی در آینده ی نه چندان دور کام این ملت بزرگ شیرین شود، از قول من به مردم اطمینان بدهید که پیروزی ما انشاالله و به فضل و لطف الهی دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

پیام مقام معظم رهبری در یادواره شهدای عملیات حاج عمران قرائت شد

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی در حاشیه این مراسم گفت: مراسم یادواره شهدا با حضور خانواده بیش از ۳۰۰ شهید عملیات حاج عمران از سوی مرزبانی برگزار شده تا یاد و خاطره رشادت‌های این عزیزان گرامی داشته شود.

سرهنگ عباس مرادی اظهار کرد: زمانی که دشمن بعثی در صدد تصرف پیرانشهر و نقده بود نیروهای تیپ ۵۷ لرستان در منطقه حضور پیدا کرده و جانانه و دلاورانه مقابل دشمن می‌ایستند و با نثار خون خود به دشمن اجازه نمی‌دهند به هدف خود برسد.

وی افزود: عزت اسلام و امنیت موجود در ایران اسلامی به برکت خون این شهدا و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام حاصل شده است و باید قدردان آن باشیم.

پیام مقام معظم رهبری در یادواره شهدای عملیات حاج عمران قرائت شد

مراسم گرامیداشت یادواره ۳۵۰ شهید عملیات حاج عمران با حضور رزمندگان و خانواده‌های شهدای این عملیات که از تیپ ۵۷ لرستان بودند، حجت الاسلام محمدی رییس عقیده سیاسی مرزبانی جمهوری اسلامی و جمعی از فرماندهان انتظامی و نظامی در شهرستان پیرانشهر در حال برگزاری است.

در این مراسم از یادبود یادواره شهدای عملیات حاج عمران رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.