مدیر هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان از برگزاری هفتمین دوره جشنواره ملی فانوس در گلستان خبر داد و افزود: اختتامیه استانی این جشنواره همزمان با هفته دفاع مقدس در گلستان برگزار می‌شود.

هفتمین دوره جشنواره ملی فانوس در گلستان/ مهلت ارسال آثار پایان تیرماه

به گزارش قدس انلاین، ابوالفضل اعتراف صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هفتمین دوره جشنواره ملی هنری فانوس ویژه تولیدات آثار هنری و سینمایی سراسر کشور به منظور ارتقا کمی و کیفی تولیدات هنری و سینمایی و کشف استعدادهای بومی به ویژه هنرمندان جوان، متعهد و انقلابی و ایجاد رقابت و انگیزه در بین آن‌ها در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در پنج بخش، هنرهای نمایشی (تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، نمایش نامه)، هنرهای تجسمی (عکس، نقاشی، پوستر)، تلویزیون و سینما (فیلم داستانی کوتاه، انیمیشن، مستند کوتاه، نماهنگ)، موسیقی و سرود (موسیقی با کلام و بی‌کلام، سرود) و رادیویی (نمایش رادیویی، پادکست) برگزار می‌شود، گفت: بخش ویژه دانش‌آموزی (عکس، نقاشی، تئاتر صحنه‌ای، فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه) ویژه دانش‌آموزان گلستان است که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با اشاره به اینکه فراخوان بخش ویژه دانش‌آموزی توسط آموزش و پرورش گلستان انجام شده و آثار در حال جمع‌آوری است، افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ است و  پس از بازبینی و داوری آثار نفرات برگزیده مشخص و رتبه‌های برتر برای داوری در سطح ملی ارسال خواهند شد.

اعتراف بیان کرد: اختتامیه استانی هفتمین دوره جشنواره ملی هنری فانوس همزمان با هفته دفاع مقدس در شهریورماه سال جاری و آئین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره ملی فانوس در مرحله کشوری مهر سال جاری به میزبانی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج گلستان است که  علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فضای مجازی و یا به صورت حضوی به این دبیرخانه‌ها مراجعه و آثار خود را ارسال کنند.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.