سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در راستای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به تالاسمی و هموفیلی، بررسی تجمع آهن در قلب بیمار به صورت رایگان در بیمارستان قائم(عج) برای این بیماران انجام می شود.

اجرای بسته حمایت از بیماران هموفیلی و تالاسمی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، ایوب توکلیان با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای حمایت از بیماران هموفیلی و تالاسمی انجام شده است، اظهار کرد: تخصیص وام تا سقف ۵۰ میلیون تومان یکی از کارهای ارزشمندیست که در بسته حمایتی این افراد دیده شده است

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: از جمله اقدامات دیگر حمایتی این معاونت سنجش تراکم استخوان برای بیماران تالاسمی است که در حال اجراست.

وی با اشاره به خدمات دندان پزشکی قابل ارائه برای بیماران تالاسمی و هموفیلی بیان کرد: همه روزه طبق قراردادی که با دانشکده دندان پزشکی و بیمارستان امام رضا(ع) انجام میشود بیماران هموفیلی و تالاسمی از این خدمات بهره مند می شوند.

توکلیان به خدمات بینایی سنجی و شنوایی سنجی در بسته حمایتی اشاره کرد و افزود: علاوه بر این خدمت پاراکلینیک "اکو قلب بیماران" در راستای بررسی تجمع آهن یکی دیگر از خدمات بسته های حمایتی است که در حال حاضر در کلینیک زکریا انجام میشود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.