رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پاسخ به پیام فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران پس از نبرد «انتقام آزادگان» گفت که نتایج این نبرد، بحران‌های پیش روی دشمن صهیونیستی را عمیق‌تر کرد.

اسماعیل هنیه: ایران تکیه‌گاهی محکم و قابل اتکا برای مقاومت فلسطین است

به گزارش قدس آنلاینا، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پاسخ به پیام سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران پس از نبرد «انتقام آزادگان» گفت که نتایج این نبرد، بحران‌های پیش روی دشمن صهیونیستی را عمیق‌تر کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین نوشت: اسماعیل هنیه عنوان کرد: ایران تکیه‌گاهی محکم و قابل اتکا برای مقاومت فلسطین و محور مقاومت در نبرد علیه دشمن صهیونیستی و سلطه آمریکا است.

هنیه اظهار داشت: دشمن صهیونیستی گمان می‌کرد با ترور فرماندهان گروهان‌های قدس می‌تواند مقاومت را شکست داده و در میان ملت فلسطین رعب و وحشت ایجاد کند.

وی افزود: رژیم اشغالگر گمان می‎‌کرد با حمله به غزه می‌تواند از بحران داخلی خود خارج شده و بازدارندگی ارتش خود را بازیابد اما نتایج این نبرد بحران‌های این رژیم را عمیق‌تر کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: پیروزی گروه‌های مقاومت و در رأس آن گروهان‌های قدس در این نبرد با اتکا به قدرت و وحدت در میدان نبرد و سیاست حاصل شد و این قابل تقدیر است.

اسماعیل هنیه بیان کرد: پیام سردار قاآنی بیانگر مواضع رهبر معظم انقلاب و پایبندی ایران به حمایت نامحدود از مقاومت در غزه، کرانه باختری و خارج از فلسطین است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.