۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 875120

فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از اتفاقات یکشنبه شب و توهین‌های نژادی صورت گرفته به وینیسیوس جونیور، ۶ داور VAR را اخراج کرد.

ادامه جنجال در لالیگا؛ اخراج ۶ داور VAR

به گزارش قدس آنلاین، اتفاقاتی که در حاشیه و در جریان شکست یک بر صفر یکشنبه شب رئال مادرید مقابل والنسیا در هفته هفته سی‌وپنجم لالیگای اسپانیا رخ داد و وینسیوس جونیور بال برزیلی کهکشانی‌ها مورد هدف توهین‌های نژادی شدید از سوی هواداران حریف قرار گرفت، سبب شد تا باشگاه رئال مادرید اعلام کند، برای رسیدن به نتیجه لازم از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری خواهد کرد. فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز به اتفاقات روز یکشنبه فوتبال اسپانیا واکنش نشان داد و اقدامی مثبت در راستای پایان دادن به تصمیمات جنجالی برخی داوران لالیگایی انجام داد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا که اقدام یکشنبه شب هواداران والنسیا را محکوم کرده بود، اقدام به اخراج ۶ داور VAR (کمک‌داور ویدئویی) کرد که با وجود این فناوری تصمیمات درستی در جریان بازی‌های این فصل لالیگا نگرفته‌اند که لیست ۶ داور اخراجی با نام ایگلسیاس ویانوئوا شروع می‌شود که در بازی تیم‌های والنسیا و رئال مادرید به عنوان داور VAR ایفای نقش کرد.

این تصمیم فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از آن گرفته شد که ایگلسیاس ویانوئوا در صحنه‌ای که ریکاردو دبورگوس داور بازی می‌خواست لحظه درگیری بازیکنان دو تیم در پایان بازی را از طریق VAR بازبینی کند، تنها تصاویری از درگیری وینیسیوس جونیور با بازیکنان حریف را برای او در صفحه نمایش به تصویر کشید و تصویر صحنه‌ای که هوگو دورو مهاجم اسپانیایی والنسیا گردن او را با بازویش فشار می‌دهد را در اختیار او قرار نداد.

طبق گزارش نشریه اسپانیایی «مارکا»؛ خاویر استرادا فرناندس و گونسالس گونسالس نیز دو داور VAR هستند که توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا اخراج شده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.