رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی که با عنوان دعانویسی و رفع طلسم و مشکلات در شبکه اجتماعی تلگرام از کاربران کلاهبرداری می نمود شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

کلاهبردار دعانویس در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد

به گزارش قدس انلاین،  "سرهنگ سید مهدی عمران فر" در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا استان و ارائه شکوائیه خود مبنی بر کلاهبرداری از وی با ترفند دعانویسی و رمالی در شبکه اجتماعی تلگرام، از پلیس درخواست رسیدگی به موضوع را خواستار شد.

عمرانی فر افزود: کارشناسان پلیس فتا استان با پیگیری موضوع موفق به شناسایی متهم و عودت وجوه پرداختی شاکی شدند و متهم به مراجع قضایی معرفی گردید.

وی اضافه کرد: افراد فالگیر و رمال دارای فن بیان خوبی بوده و با تبلیغات گسترده و فریبنده با سوء استفاده از سادگی و تحریک احساسات افراد در قبال انجام خواسته‌های نامعقول، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس پلیس فتا تاکید کرد :به این گونه تبلیغات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند چراکه این موارد به قصد کلاهبرداری بوده و ممکن است مخاطرات جدی به افراد وارد کند.

عمرانی فر تصریح کرد: هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.