به همت کاروان زیر سایه خورشید و با کمک خیرین و نیکوکاران، ۵۰ دانشجوی دختر زائر اولی دانشگاه کرمانشاه، در دهه کرامت به مشهد مقدس سفر خواهند کرد.

 ۵۰ دانشجوی زیارت اولی، زائر حرم امام رضا(ع) می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، به گفته دکتر علیرضا مهرجردی، مدیر کاروان زیر سایه خورشید اعزامی به استان کرمانشاه؛ این زائران، دانشجویان دختر دانشگاه دولتی استان کرمانشاه هستند که تا کنون توفیق زیارت آقا علی بن موسی الرضا(ع) نصیب آنان نشده است.

مدیر کاروان زیر سایه خورشید کرمانشاه می‌گوید: یکی از اقدامات کاروان زیر سایه خورشید حضور در بین ارادتمندان ساحت قدسی آقا امام رضا(ع) است که تا کنون به دلایل مختلف به زیارت آن حضرت مشرف نشده‌اند.

گفتنی است این دانشجویان بدون برگزاری مراسم قرعه کشی و با همکاری و کمک‌های کاروان زیر سایه خورشید و خیرین کرمانشاه در ایام باقیمانده از دهه مبارک کرامت، به این سفر معنوی اعزام و آرزوی قلبی آنان برآورده خواهد شد.

لازم به ذکر است که از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم مطهری رضوی؛ عیادت از بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های استان کرمانشاه است. آن‌ها با تبرک جستن به پرچم متبرک حرم ثامن الحجج(ع) و اهدای هدایایی متبرک حال و هوای بیماران را به سوی صحن و سرای حرم مطهر برده و شفای عاجل آنان را از خداوند بزرگ طلب کرده و این دلدادگی را تکمیل می‌کنند.

همینطور این کاروان با حضور در اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه برای جوانان، ورزشکاران و مدیرانی که در این ایام با برکت توفیق زیارت بارگاه امام رضا را نداشتند، عطر بوی یار را ارمغان می‌برند.

کاروان زیر سایه خورشید با حضور در استان کرمانشاه در ایام دهه کرامت، میهمان دلدادگی مردم آن منطقه است تا لطف و کرم امام هشتم شامل مردم این دیار شده و همگان از خان کرم یار بهره‌مند شوند. کاروانی که هدفش تبیین معارف رضوی و نشر فرهنگ محبت، مهرورزی و کرامت خاص امام رضا(ع) برای همگان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.