رئیس‌کل دادگستری استان زنجان از رهایی قاتل از قصاص بعد از ۲۱ سال  به مناسبت ولادت کریمه اهل‌بیت (ع) و دهه کرامت در زندان ابهر خبر داد.

رهایی قاتل از قصاص بعد از ۲۱ سال به مناسبت دهه کرامت

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ضمن تبریک دهه کرامت از گذشت ولی دم از حق قصاص قاتل در زندان ابهر خبر داد و اظهار کرد: به یمن ولادت کریمه اهل بیت (ع) و دهه کرامت و با حضور پرچم حرم حضرت معصومه (س) توسط خادمان حرم خواهر امام رضا (ع) ولی‌دم مقتوله از حق قصاص قاتل گذشت و موجبات آزادی قاتل فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه قاتل از سال ۱۳۸۱ در زندان به سر می‌برد که به یوم ولادت باسعادت کریمه اهل‌بیت (ع) و دهه کرامت با تلاش‌های صورت گرفته گذشت ولی همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و در قالب پویش «به عشق امام رضا (ع) می‌بخشم» موجبات آزادی قاتل را از زندان فراهم کرد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان ضمن تقدیر از فعالان پویش به عشق امام رئوف می‌بخشم در استان از تلاش اعضای این پویش برای جلب رضایت سایر اولیای دم در پرونده‌های قتل، گفت: استفاده از ظرفیت و برکات وجودی اهل‌بیت (ع) در ایجاد صلح و سازش با توجه به ارادت قلبی مردم استان به خاندان عصمت و طهارات می‌توان شاهد صلح و سازش‌های بیشتری در پرونده‌های قتل و سایر جرایم دیگر باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.