۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
کد خبر: 875729

مدیر مجموعه ورزشی آزادی از برداشته‌شدن پلمب سکوهای طبقه دوم ورزشگاه آزادی به دستور دادستانی خبر داد.

طبقه دوم ورزشگاه آزادی فک پلمب شد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا ابوفاضلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران در حاشیه دیدار استقلال و نساجی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی درباره آخرین وضعیت بازسازی این ورزشگاه، گفت: تمام قسمت‌های طبقه دوم آزادی که پلمب بود با دستور دادستانی از پلمپ خارج شد. البته مکان‌هایی که در حال بازسازی و بهسازی است، فعلا قابل استفاده نیست.

ابوفاضلی با اشاره به شرایط پایان تعمیرات ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: با دستور وزیر ورزش قرار است در اسرع وقت و فاصله‌ای که لیگ تعطیل می‌شود، تمام مشکلات برطرف شود؛ البته ساخت و بهسازی مقداری زمان می‌برد. قول می‌دهیم همکاران تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا سریع‌تر سکوهای ورزشگاه آزادی را به نحوی شایسته بازسازی و بهسازی کنیم.

وی درباره حضور بانوان در بازی‌های لیگ برتر نیز اضافه کرد: برای حضور بانوان مشکلی نداریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در فصل بعد میزبان خوبی برای آنها باشیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره بودجه بهسازی این ورزشگاه نیز افزود: برآورد بودجه به معاونت فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مربوط می‌شود و این معاونت دراین‌باره پاسخ خواهد داد.

ابوفاضلی درباره برطرف شدن مشکل برق آزادی هم اظهار داشت: برای حل این مشکل پیمانکار مشغول کار است. بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد کار پیمانکاری پیش رفته و به‌زودی این مشکل برطرف می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.