عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی یکی از اولویت‌های مجلس را بررسی و تصویب برنامه هفتم توسعه برشمرد و گفت: مجلس آماده است برنامه هفتم را با دقت نظر، کار دقیق و عالمانه پیش ببرد.

مجلس آماده است برنامه هفتم را با دقت نظر و عالمانه پیش ببرد

به گزارش قدس آنلاین، روح‌الله متفکرآزاد درباره دیدار روز گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر انقلاب اظهار کرد: رهبر انقلاب روز گذشته در دیدار با نمایندگان ملت، اطلاعات دقیق و تحلیل کاملی از دیدگاه‌ها، رویکردها و عملکرد مجلس یازدهم داشتند.

به گفته وی، رهبر حکیم انقلاب فرمودند که معتقد و علاقه‌مند به این مجلس هستند و یعنی اینکه به مجلس امید دارند. معظم‌له برخی از قوانین مصوب شده در این مجلس را راهبردی خطاب کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: طبق سخنان ایشان این قوانین راهبردی بودند و معمولی نبودند همچون قانون اقدام راهبردی یا فرزندآوری و جوانی جمعیت که معظم‌له در این خصوص فرمودند شما این موضوع بسیار مهم را قانون کردید.

وی با اشاره به تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان و اشاره رهبر انقلاب به آن اظهار کرد: تاکید معظم‌له بر ساده‌زیستی نمایندگان نکته مهم دیگری در فرمایشاتشان بود و فرمودند قالب نمایندگان مجلس ساده‌زیست هستند.

به گفته متفکرآزاد، رهبر معظم انقلاب از نمایندگان خواستند با مردم بیشتر ارتباط گیرند و این ارتباط را حفظ کنند.

وی با اشاره به آیه "رب ادخلی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق" در بیان رهبر انقلاب تصریح کرد: ایشان از تعامل دولت و مجلس و چگونگی آن سخن گفتند. همچنین بر ضرورت صداقت و حریت مجلس در کنار تقوا و صداقت تاکید کردند.

این نماینده مجلس یازدهم، یکی از اولویت‌های مجلس را بررسی و تصویب برنامه هفتم توسعه برشمرد و افزود: مجلس آماده است برنامه هفتم را با دقت نظر، کار دقیق و عالمانه پیش ببرد. طرح‌های باقی‌مانده را پیگیری کند، لوایح نیمه‌تمام را به نتیجه برساند و در مسیر تحقق شعار سال به عنوان اولویت مهم گام بردارد.

منبع: ایمنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.